Dag 4:

Mina mål/Drömmar/Önskningar.

Jag vill först gå ut skolan, med toppen betyg. Så jag kan få något bra jobb. Sedan vill jag gifta mig med en super najs kille, och han ska va bäst-Rolig, Snygg, Snäll, Rik och allllt. Sedan ska vi ha två barn, en kille och en tjej. De ska vara mina små änglar, söta och snälla. Dessa två barn och min man ska jag leva med, i ett grymt fint hus. Vi kanske även ska ha något husdjur, det för vi se. Sedan om jag jobbar? Äh det får vi se, kanske på något roligt jobb, typ stajlist. Eller så blir jag svensk hollywoodfru, det låter ju faktiskt inte så dumt. Och sen när jag blir gammal, typ mormor och farmor. Ska jag vara en såndär snäll och super gullig panssionär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0